srijeda, 1. veljače 2012.

heklani tabletić i još ponešto


.....nakon dugo, dugo vremena i nagovaranja (naravno od strane mame i hvala joj) napravila sam
ovaj heklani tabletić što dugo nisam , a toko sam zaapravo i počela heklat.....


....tabletić na sebi ima šemu cvijeta narcisa koji su meni jako dragi
jer me uvijek vrate sjećanja na djetinstvo....
   
      


....uz tabletić isheklala sam i ovaj ukras za okolo svijeće...





....tako da kada se spoje izgledaju nekako romantično..







JOŠ JEDAN BROŠ

....kao što vidite i vidjeli ste u ovom i prošlom postu iskušala sam se u pravljenju broša 
samo što ovaj put nije ispalo baš tako sjajno....



 .....nisam još dosada radila ovu tehniku latica pa mi baš neide...
....naime ja sam ciljala na nešto manje, zapravo prvo sam htjela da bude prsten ali kad sam vidjela da su latice ispale malo prevelike pa je na kraju broš....

....što kažete....

Broj komentara: 5:

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...