petak, 24. veljače 2012.

Tutorial No.2




...........MALE SENZUALNE CRVENE NAUŠNICE..........


evo kako ih na jednostavan i brz način lako napraviti:
-sve što vam treba je malo crvenog platna
-igla i konac
-i udice za naušnice









...ovih dana je toplo pa sam sa heklana prešla malo na neke prepreme za proljeće i našla ovaj crveni materijal i odmah dobila ideju..........






...ja sam imala ove stare udice, al mogu poslužit bilo kakve ,super izgledaju uz crveni ruž.........







.........ali to neznaći da nisam zaboravila na svoju heklaricu, pa sam vam zato pripremila malu školu heklanja kroz slikice nadam se da vam se sviđa............POZZZZZZZ






Broj komentara: 13:

  1. Odlično, baš su senzuale!!! Pozz

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako su slatke! Jako volim masnice :)
    Hvala sto si svratila na moj blog, Nives.
    Topli pozdravi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slatko! I odlična ti je škola za one koji ne znaju mislim da se sve lijepo može skužiti.
    :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super mašnice!!!
    I lijepo od tebe da si podijelila s nama upute za heklanje, jer uvijek ima onih koji žele pokušati a ne znaju kako krenuti, pa mislim da će im ovo biti od velike pomoći!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jednostavne za napraviti i super izgledaju!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super su mindjuše ! I ja sam ovih dana radila neke mašnice ali kao prstenčiće ... biće post danas sutra :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jedva čekam da vidim, hvala što komentirate uvijek tako lijepo pozzzzzz

      Izbriši
  7. Super su ti nausnice, bas su senzualne i lijepe:-)
    Odlican tutorial!:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. mašnice su jako slatke, ženstvene i koketne ;-))

    a mala škola heklanja je super, još kad bih ja išta mogla primijeniti u praksi. Neću odustati, ali prilično sam težak slučaj :-)))

    OdgovoriIzbriši
  9. našla sam te putem blog enter la la land, presladak blog imaš, sviđaj mi se tvoji radovi

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala na lijepim rečima a medenoj sam jako zahvalna pozzzzz

    OdgovoriIzbriši
  11. našao sam te putem lalaland-a, zanimljiv blog :D

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...