utorak, 20. ožujka 2012.

kukuriku.....



 ...ovih dana me nije bilo a nemogu se pohvalit da sam nešto pretjerano radila a to je zato što smo imali kirvaj, malo sam oslikala staklenku u koju planiram posaditi cvijet a malo sam obišla sajam sa životinjicama koji je bio dan prije kirvaja i pripremila sam malo slika da i vi vidite čega je tu bilo....


...ovi golubovi su jako lijepi upravo zbog ovog perja na nogicama djeluju kraljevski...


..tu su mali zekani.....



....a najviše me se dojmila ova kokoš koja na glavi ima perje kao neka rock zvjezda...


...a ovo ispod je moja maca koja se grije na suncu...


...ovo sam ja heklala nedavno, nije još gotovo još fali obrub al eto nisam mogla dočekat pa vam sad pokazujem...




...nadam se da ste uživali u postu.. moram dodat da je bila i opća opasnost ali njih nažalost nisam uspjela slikat...do čitanja...veliki pozdrav..

Broj komentara: 12:

  1. mali zekani are the best:) i like the glass it is a full of magic:)
    take care:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdrav, draga Nives!
    Voljela sam posjetiti moj blog.
    Hvala!
    Također sam volio slike izložbe životinja.
    Ne možete sakriti svoju bujnost božanskog stvaranja.
    Veliki zagrljaj za tebe.
    Tania - Brazil

    teardesonhosbytania.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Rock kokoš i uggsice na golubu su baš mrak, moram priznati da prvi put vidim ovoliko perja na životinjama.
    Kad bude gotov obrub nadam se da ćemo vidjeti finalnu fotku!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam životinje i baš mi se sviđa što si ih uslikala a zečiće posebice volim nekako su mi slatki onako umiljati sa svojim okicama i uhekima te repić pa dlaka koja je tako meka, ma preslatko...meni je nažalost uginuo patuljasti zec imala sam ga negdje oko dve godine i nesretan slučaj jer sam ga pustila van, naučio se po vani a još k tome fora je jer je bio žensko a ne muško kao što su nam rekli te je bila skotna jer nismo ni znali parila se sa susjedovim kunićem hehe..ali nesretan slučaj je taj da ga je odnosno nju pregazio naš susjed :(i to namjerno :( kako ima zločestih ljudi , nažalost, još nisam prežalila i mužu sam rekla da mi opet kupi ali naravno više ga neću puštati nego sam da bude u kući, tako je bio sladak :( No, prešla ja sa teme, i rad ti je baš dobro ispao, sviđa mi se :)
    Liepi pozdrav draga ! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e da, nažalost, tako mi strada i svaka mačka koju imam i ond anemam nijednu, :( baš mi je slatka tvoja mica, i ja sam imala takve dvije, eto kako sam ja sretna sa životinjama zato sad i mam samo zlatnu ribicu i par ribica gupi jer su na sigurnom :)

      Izbriši
    2. e ni ja nemam sreče s macama ova je jedina uspjela preživiti zimu prvu koju sam dobila su zgazili drugu je santa zadavila ( santa je pas aljaški malamut) koja baš i nevoli ništa čupavo , baš mi je žao za tvog zeca baš je zločest susjed pozzzz

      Izbriši
  5. Prekrasno si oslikala staklenku, a zivotinjsko carstvo ti je prelijepo:-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo što si heklala mi je jako lijepo, ne znam je li jastučnica ili stolnjak :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. stoljnak ali nedovršen još fali obrub a nikako da odem u našice po još konca u toj boji baš mi fali da ga dovršim pozzzz

      Izbriši
  7. Koka rock zvezda mi je hit , super su slike .... A stolnjak ti je divan i boja mi se mnogo dopada ....

    OdgovoriIzbriši
  8. Kokoš mi izgleda ka Tina Turner!!! Radovi su ti odlični a maca preslatka!!!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...