ponedjeljak, 18. lipnja 2012.

purple...&..pillow



 ....ovaj tabletić je dugo čekao svoj red da ga završim al ga je i dočeko...


...mislim da ću od sad koristiti tanji konac za ovakve stvari ovaj je malo deblji pa je odma i tabletić deblji i krupnije su kockice pa sad učite na mojoj grešci.....


PILLOW

 ...ispiraciju za ovo dobila sam na stranici project-restyle
....potrebno:2 bijele obične jastučnice, neka stara tkanina s šarenim uzorkom...
...izrezati srce i na mašinu prišiti ...


..i to izgleda ovako na krevetu , neznam dali vidite al jastuci nisu iste veličine pa je zato nekako nakrivo al inače baš je zanimljiva ideja...




Broj komentara: 8:

  1. Que ponto lindo! Beijos, Cá.

    www.rosaacessorios.blogspot.com.br

    OdgovoriIzbriši
  2. Moja je mama nekada radila isključivo tankim koncem i svi su radovi nekako finiji, elegantniji... ali debljim koncem brže i lakše ide:)) Meni se baš sviđa ovaj tvoj tabletić:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve se dobro vidi i dobro izgleda, ne brini. Važno je da tebe ispunjava to što radiš. Ne znam šta da ti kažem za konac. Meni ovako dobro izgleda, a ja lično više volim deblji konac, jer mi se motivi bolje vide. Tanak konac je dobar kad kombinuješ heklano i tkaninu, lepše izgleda. Ja sam tako ranije radila, a ti probaj, pa sama odluči.

    OdgovoriIzbriši
  4. pa ja isto uglavnom radim debljim nekako brže prije kad sam počela heklat sam s tankim , a sad za cvjetove i torbe bolje mi se pokazao deblji pozzz

    OdgovoriIzbriši
  5. Tabletić ti je super.Nemoj se opterečivati sa debljinom konca.Ja isto radim i sa debljim i sa tanjim.Zavisi kako mi dođe ideja.Jako ti je ljepo ispao.Što se tiče jastučića jako je zgodno.Kad ih metneš jedan kraj drugog dobiješ srce.Baš super.Pozz.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasna boja, jako mi se sviđa tabletić a i jastučići:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš ti je super ovo ispalo, stvarno odlično radiš!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...