srijeda, 6. lipnja 2012.

u fazi cvjetova....

....evo malo da se odmorim od igle uz susjedinu pomoč uz kavu malo smo tako pravile cvječe od tkanine...













...nisam htjela puno pisat nadam se da slike govore same za sebe stvarno sam se trudila baš me zanima dali se vidi  to mi vi morate reć...



...a ovako sam neke od njih složila...




..i mali tutorial ako imate previše bijelih dugmiča a slabo ih koristite kao ja onda za vas imam savršeno rješenje..

...s lakom za nokte lako riješite taj problem jednostavno debelo namažite tako da se nevide tragovi kista i ostavite da se osuši i to je to...


...i par uređenih slika..



..nadam se da vam se svidio moj post s cvjetičima do čitanja veliki kissss



Broj komentara: 5:

  1. Mnogo su ti lepi cvetici. Bas ste bile vredne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova tvoja cvetna faza mi se baš sviđa! Uživajte uz kafu i cvetiće.

    OdgovoriIzbriši
  3. Cvjetići su preslatki, imaš super tkanine...I ja sam bila u cvjetnoj fazi :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su, pogotovo ovako svi na okupu!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...