ponedjeljak, 16. srpnja 2012.

lila ukras za zid....

...nisam znala kako bi to nazvala pa sam napisala ukras za zid...



..bila mi je potrebna stara majica, kartona, pištolj silikonski s kojim sam sve pričvrstila malo vune i heklani tabletić....



...tabletić sam ishejklala još prije pa je čekao malo sad je napokon dobio svoju svrhu jako je nježna boja..


,,nadam se da vam se svidio moj post i da ste uživali ukoro se opet čitamo...veliki pozdrav...

Broj komentara: 14:

  1. Meni izgleda kao torbica na prvi pogled! Fora je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelepo je, naročito boja.
    Na prvi pogled, kao torbica :)
    Savršeno izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo je, zanimljivo, a što kaže Marinica, mene je podsetilo na tašnu, pa razmisli malo i napravi jednu tašnu u tako lepim, letnjim bojama.

    OdgovoriIzbriši
  4. Slatko je ! Ja bih tu kačila minđušice , da se ne zagube :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala na toj ideji svakako ću te poslušat pozzzz

      Izbriši
  5. I ja sam pomislila da je torbica, pridružujem se sugestijama drugih , ali je odlična ideja i za vješanje naušnica!!!Odlično ti je ispala!!

    OdgovoriIzbriši
  6. LEpo je ispalo.. Pa mozes na taj nacin i ukrasiti neku torbicu mislim da bi bilo lepo.:)
    pozzz

    OdgovoriIzbriši
  7. Bas ti je ubavo ispalo!
    Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  8. ajme šta si vrijedna, tako slatko, lilasto i maštovito, tabletić je extra, baš mi se sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divim se tvom radu! Ovo je fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Divan ti je blog i prepun divnih stvarcica :) Pratim te :) Svrati na moj. pozdrav

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...