subota, 7. srpnja 2012.

malo heklanih stvarčica

..znam da me dugo nije bilo al imam malo problema s internetom tako da nemogu objavljivati postove , a najviše mi je žao što propuštam vaše radove i nestignem komentirati nemojte mi zamjeriti...



..ovo baš sam napravila novi privjesak za ključeve..


...ovaj mali medo mi je dao inspiraciju..


..i jedan mali jing-jang znak. isto heklan..




...a evo što sam radila prošla tri dana prijateljica,njen mali sinčić, moja mlađa sestra i ja smo malo išli na kupanje na jezero u orahovici, to na slici iznad su sestra i mali , neznam dali ste čuli za to ali je odlično za malo se osvježiti u ove vruće dane i priroda je odlična ako niste čuli za orahovicu onda ste sigurno čuli za ružica grad odmah iznad jezera su zidine tako da se isplati penjeti gore jer je pogled prekrasan..


..link na kojem čete saznati malo više o tome , a sad moram ići nemojte mi zamjeriti i uskoro se vračam na stari tempo puno lijepih pozdrava iz đurđenovca...

Broj komentara: 7:

  1. Super je privezak a osveženje na ovim vrućinama je uvek dobrodošlo ! Lep provod ;))

    OdgovoriIzbriši
  2. odličan privjesak i uživajte u prirodi i osvježenju ) poz

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma ti si uvijek puna inspiracija!Samo ti uživaj-pa ljeto je!Vjerujem da vam je bilo ljepo se kupati i osvježiti.Puno pozz.od mene!

    OdgovoriIzbriši
  4. simpa privjesak :)

    zavidim svima koji imaju jezero ili rijeku za kupanje u blizini. uživajte :)

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...