srijeda, 29. kolovoza 2012.

....moja torba s nitnama...


...kao što ste mogli vidjeti u prošlom postu, nitne su me inspirirale da napravim svoju torbicu s nitnama...

 
...bila mi je potrebna jedna crna mala torbica, nitne sa starog remena i pištolj s silikonom da ih pričvrstim za torbu....

...postupak je izgledao ovako (slika gore), a rezultat (slika dolje)....


...mogu reći da sam zadovoljna....

...do čitanja veliki pozdrav....

Broj komentara: 5:

  1. waaaaaaaanna one, waaaaaaaanttttttttt :0

    strava je, uuuuuuuf

    OdgovoriIzbriši
  2. :)) Stvarno je za ufff./.Prelepa jee..Ai baletanke mi se mngo svidjajuu..

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj kompletić s nitnama je predivan!!!!Svaka čast:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Muito fashion, amei! Beijos, Cá.

    www.rosaacessorios.blogspot.com.br

    OdgovoriIzbriši
  5. Ispalo ti je strašno chic! Bravo za ideju!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...