četvrtak, 6. rujna 2012.

....lego kocka..&..prstenje.....



....lego kocke od kutije za cipele je također odličan poklon ako idete na rođendan , iako nisam išla a rođendan napravila sam ju za svoga nćaka bio je oduševljen...
....sve što vam treba je kutija od cipela malo duža, karton, materijal, i silikonski pištolj ili ljepilo....


 ...materijalom obložite kutiju, zaljepite, iz kartona izrežete krugove koje isto obložite materijalom, i zaljepite na poklopac...


.....a evo i malo prstenja...


...napravljeno je od tila ,a ukrasila sam ih dugmićima....


..to je što sam radila ovih dana nadam se da vam se sviđa, do čitaja veliki pozdrav....

Broj komentara: 7:

  1. Odlično!Prsten je za deset:)

    OdgovoriIzbriši
  2. super ideja za lego-kutiju!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlicna ideja za poklon, a prstenje je prelijepo:-))

    OdgovoriIzbriši
  4. lego box is great, but i love this ring! how did you make it?
    take care

    OdgovoriIzbriši
  5. Prstenčići od tila su odlični, sviđa mi se i kutija za poklon, odlična ideja!

    OdgovoriIzbriši
  6. Greetіngs! Vегy helpful adνice in this ρartіcular
    post! It's the little changes that will make the greatest changes. Thanks for sharing!

    Feel free to surf to my web-site - Desktop-fotografie studio schmuck

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...