četvrtak, 27. prosinca 2012.

....Božična atmosfera...

..ovako izgleda naše drvce , ukrašavale smo ga ja i seka...
 ..a još prošlog tjedna sam se žurila završiti ove rukavice samo nisam stigla objaviti slike, ove dole na slice su dvoje crne rukavice koje su naručili pazite sad dva dečka jer su im fora ja sam sretna sam nek ima naruđbi...

...eh meni je bilo super za Božić kako ste ga vi proslavili.. ..
,,do čitanja veliki pozdrav....

Broj komentara: 14:

  1. jako lijepo drvce i rukavice..
    i mi smo proslavili u ugodnoj atmosferi :) lijep i veseli pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  2. Rukavice su super, a i jako praktične. Sretni blagdani!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno ste okitile drvce i vjerujem da uživate pored njega u ove blagdanske dane.
    Volim vidjeti ove tvoje pletene radove savršeni su!

    OdgovoriIzbriši
  4. dečki počeli naručivati, ajmeee, pa ti, mačko, rasturaš :) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Savršeno!
    Uživajte u praznicima i zasluženom odmoru.

    OdgovoriIzbriši
  6. Blagdnska idila za uživanciju u blagodatima svoga rada...:) Sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  7. Rukavice su predivne,sve najljepše za blagdane!

    OdgovoriIzbriši
  8. Radovi su lepi, neka narudžbine potraju i da ih bude sve više.

    Moram da primetim da si napredovala kad je fotografisanje u pitanju, sad su ti slike lepše i jasnije.
    Drago mi je da ste lepo proveli Božić, nadam se da će i u narednoj godini biti sve kao što je bio Božićni dan.

    OdgovoriIzbriši
  9. I još nešto. Imaš nagradu kod mene.

    OdgovoriIzbriši
  10. Božićno drvce lijepo, narudžbe dolaze...pravi Božić :)

    Sve najbolje i u 2013. ti želim!

    OdgovoriIzbriši
  11. Oi Colega!!
    Vim lhe desejar um Ano Novo com muita saúde, paz e amor, bjs.
    LU GRADICE

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...