četvrtak, 24. siječnja 2013.

....heklana torba....

....otkrila sam novu šemu vrlo je zanimljiva možete vidjeti na slici ispod nju sam pronašla na google pretraživaču pod slike ako upišete " crochet crocodile " , i naravno nisam mogla mirovat dok nisam isprobala , nisam ju još usavršila al zasad sam zadovoljna......


 ..što vi mislite o ovoj mustri..do čitanja puno vas pozdravljam....

Broj komentara: 18:

  1. Joooooj kako je dobra! Baš je super taj uzorak ili kako se to već stručno kaže :)

    OdgovoriIzbriši
  2. dobar taj krokodil, onako izgleda izdržljivo, baš za torbice ili cekera :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ehhhhhhhhh...da su mi tvoje vestine!!!!!!:)Divno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je! Totalno zanimljivo i fora izgleda! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo je bas lijepa mustra, a torba je super.

    OdgovoriIzbriši
  6. znam da za tu shemu i odlična je za heklanje torbica, te lijepo izgleda :D
    Super si napravila :D
    veliki pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Guglala sam i ja, i između svih ostalih naišla i na tu shemu...totalno je posebna i odlično izgleda na torbici:)...

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivna shema, na torbici izgleda savršeno, baš joj da nešto posebno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Koja fantazija,ova crna torbica me oduševila:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Torbica je super ispala! Imaš jednu nagradicu na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš sam u fazi izrade jedne večernje torbice tom mustrom.Lagana je za rediti ali ode konca tonu jednu na nju.

    OdgovoriIzbriši
  12. Mustra je genijalna i odlično se uklopila u torbicu.

    OdgovoriIzbriši
  13. ovo je fantastična mustra! nisam još dosad vidila nešto slično! jako mi se sviđa (opet uskličnik)!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...