subota, 5. siječnja 2013.

..nova kolekcije nakita i moje škrabotine....

 ..za početak troje naušnice dvije heklane ruže u plavim bojama i ove gore roze...

 ..često škrabam kad mi je dosadno tako je i ovo nastalo i super se složilo s novim nakitom pa sam tako i složila....

 ..prstenje plavi i rozi cirkoni u kombinaciji s heklanje ispalo pun pogodak....

...nadam se da vam se sviđa nova kolekcija i crtež do čitanja puno vam pozdravljam....

Broj komentara: 13:

  1. Kao i uvijek, ovdje kod tebe su svaki dan nove divotice :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Elegantno, svečano, lijepe boje, preslatko:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kolekcija ti je predivna, kao i sve do sada, super si uklopila u crtez, cestitam!:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve ti je super, baš super! Sve se lepo uklopilo, a roze minđuše su extra.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prve naušnice su prepreprepreprekrasne!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. slika gdje si uklopila kolekciju i crtež je fenomenalna kao i cijela kolekcija :) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ove heklane plave ružice su me potpuno oduševile:)

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala cure baš mi drago da vam se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Veoma lepo, ovaj tvoj nakit je savršen.
    A i škrabanje ti ide od ruke, eh da vidiš moje škrabotine, kad lečim nervozu....

    OdgovoriIzbriši
  10. cute :)
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...