srijeda, 2. siječnja 2013.

...novo u novoj...

 ..evo danas napravljene i završene dugo sam razmišljala što da stavim za ukras , mašne sam već imala i ruže, pa se sjetih da srca nebi bila loša ova su heklana i to sam naučila danas, prije mi nisu išla, ali kad probaš nije ništa strašno...po ovoj sam šemi radila vrlo je jednostavno...
...i za kraj mala složena slika mojih radova uglavnom nakit kombinacija heklanja s kožom i metalnim komponentama...

...do čitanja puno vas pozdravljam....

Broj komentara: 6:

  1. bas su slatke rakavice..sigurno ces ih dosta koristiti.Sretna Nova!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. slatke rukavice :)

    slično i ja pravim ove bez prstiju samo ih pravim od filca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pre dobre rukavice naročito zbog kombinacije boja. Izloženi nakit je super lijep! Sretno u 2013.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super su rukavice! Ali i nakit je jako lijep :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelijepe su,preslatke su,super su,jako,jako mi se sviđaju..!! :)

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...