četvrtak, 7. ožujka 2013.

..nova oglica i malo slikica...

 ..evo kao što i naslov kaže nova oglica ova u crvenoj boji ostavila sam ju običnu bez cirkona mislim da je tako ljepša i jednostavnija a vi ? .....



...i za kraj malo slika as tutičima za vas na te slike sam inašla slučajno pa spremila za kad mi budu trebale pa da ih podijelim s vama nadan se da će vam koristit il barem potaknit da pomislite naučit heklat hehe ;) pozzzz do čitanja....

Broj komentara: 5:

  1. Lepo, ali ja volim cirkone. ukusi su različiti i u tome nema ništa loše. Sigurna sam da će se brzo prodati!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kao što je rekla Nataša ukusi su različiti, u svakom slučaju je prekrasna. Najbolje da napraviš u svim varijantama:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je ogrlica :) Vrijedilo bi ju vidjeti u različitim izdanjima za razne prilike :)

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...