nedjelja, 2. ožujka 2014.

..mali novčanici/torbice za mob i još jedan recept ;) ...

.. Malo sam i šivala ;) i sašila ove slatke male torbice u koje se mogu staviti i novci i osobna i maramice, ili cigarete ili mobitel ovisi kome što treba za nakratko ponjet ...
.. Ovako izgleda moja verzija: TIKVICA S KUKURUZOM I palentu
.. Evo i originalni recept:  s coolinarike

.. Evo kako sam ja to složila: skuhala palentu,istresla palent poravnala iostavila da se hladi.
-Luk kratko pržila na malo ulja, tikvicu narezala na kockice ubacila
-10min pirjala, dodala narezanu rajčicu iz limenke (drugu nisam imala :)) i kukuruz šećerac, jušnu ​​žlicu vegete i malo origana
-Još 10 min pirjala i gotovo
za kraj narezala palentu kao pitu na kocke i lijepo poslužila ručak za 5, jednostavan i brz. nadam se da vam se sviđa ....

.. Za kraj jedna složena slikica radova, a ako isprobate koji recept javite mi ;) pozzzz

Broj komentara: 5:

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...