srijeda, 16. studenoga 2011.

odjevne kombinacije

....kao što sam već u jednom starom postu navela
jako volim pratit modu i kombinirati nešto novo , pa 
evo nekih jako lijepih večernih kombinacija ove sam 
slike skinula sa jedne internet stranice....











Broj komentara: 5:

  1. Uhhh,uh,,što je ovo dobroooo, neznam u što bi voljela prije uskočiti......

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se vrlo tvoj kreativni, mladalački blog i stoga sam ti dodijelila jednu nagradicu na svom blogu pa navrati:)

    OdgovoriIzbriši
  3. ja se vidim u zelenom za večernji izlazak, a druga i treća siva kombinacija su mi za posao. thx na savjetima.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello Nives!!!

    Tanks yours coments!!!

    Sonia

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow! Zaista su lijepe vecernje kombinacije, kad bih morala, tesko bih se odlucila za samo jednu:-)

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...