ponedjeljak, 20. veljače 2012.

svašta.....svašta.....



....napravila sam i rukavice, da imam uz kapu, sašila sam ih od istog materijala koji sam koristila na kapi a ovaj crni detalj na rukavicama koji izgleda kao čipka sam isheklala....











.....a obukla sam i svoju bilježnicu za recepte u koju pišem recepte kolača i jela koja volim, imala sam ovu vunu koju mi je mama dala a nisam znala što bi snjom pa mi je sad poslužila kao omot za moju bilježnicu i sviđa mi se posjetila me na školu.....







....a da spunim Andrei želju koja me htjela vidjeti ovo sam ja i nosim svoju traku koju sam još prije isheklala......pozzzzzz







Broj komentara: 8:

  1. Super ti stoji nova traka!!!
    Rukavice s isheklanom čipkicom su fantastične... kapa glavu čuva, a novi omot najdraže recepte!
    Bila si jako vrijedna!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo!!!! Pa ti si preslatko stvorenje i mislim da se nemaš čega stidjeti. Radovi su turbo kreativni, posebno me se dojmila bilježnica!!! Totalno je fora!!!! Pusa i hvala na ispunjenoj želji, nadam se da se odužim nekako, ma zaželi nešto!!! :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim da su ti rukavice i kapa prekrasne baš sa tim heklanim detaljima!

    OdgovoriIzbriši
  4. Sviđaju mi se rukavice, i kapa i bilježnica. Sve si odlično osmislila, :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Dopada mi se komplet - kapa i rukavice su se bas uklopile!
    Slicno sam i ja `obukla` moj rokovnik i stavila mu jednu heklanu ruzicu, ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bardzo fajnie i cudnie zrobione pozdrawiam cieplutko

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala na prekrasnim komentarima, ma super ste pozzzzzz

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo tvoje, svašta...svašta.. izgleda prekrasno...prekrasno!!!!!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...