petak, 16. ožujka 2012.

IZAZOV

dobila sam izazov od naše kolegice Kristine i sada moram odgovoriti na 11 pitanja postaviti svojih 11 pitanja i izazvati 11 blog kolagica ovo neće biti lako ali bacimo se na posao...

1. Sa koliko godina ste počeli da se bavite ručnim radom?
-s 18 god.
2. Kada ste počeli sa pisanjem bloga i zašto?
-počela sam prošle god i zato što sam htjela podjeliti svoje radove s ljudima koji to znaju najbolje cijeniti
3. Koliko često se bavite ručnim radom?
-jako često svaki dan nešto smišljam
4. Da li imate kućnog ljumibca?
-da malog mačka mister alex tako smo ga nazvali po lavu iz madagaskara neznam dali ste gledali crtani film
5. Koji vam je omiljeni slatkiš?
-pa volim papati slatko a najviše čokoladu
6. Da li se bavite fizičkom aktivnošću?
-ponekad....
7. Da li više volite svoj pravi posao, ili to što studirate ili ručni rad kojim se bavite?
-najviše volim raditi na svojoj kreativnosti, ali da mogu nači posao u svojoj struci (prodavač) radila bi to
8. Šta bi voleli da promenite na sebi?
-smršaviti
9. Da li postoji neki ručni rad koji ne znate a želeli bi da naučite?
-štrikati s vunom i onim dugačkim iglama baš me to u zadnje vrijeme zanima
10. Koja je vaša omiljena boja?
-roza i ljubičasta
11. I za kraj šta mislite o mojim radovima? Ali iskreno.
-najiskrenije jako mi se sviđaju tvoji radovi zato što si ih uklopila u ovaj mladenaćki stil..pozzz

..a sad moja pitanja stvarno neznam što bih vas pitala jer su sva dobra pitanja već pokupili a ja ću biti jednostavno svoja pa eto...
1.što vas najviše inspirira u vašoj kreativnosti?
2. što volite raditi u slobodno vrijeme?
3.kad ste se počeli baviti svojim ručnim radom?
4.dali je to ono što iskreno volite?
5.koje vam je najdraže voće?
6. koju glazbu najviše volite slušati?
7.s kim biste htjeli zaglaviti na pustom otoku?
8.a u liftu...?
9. koji vam je najdraži glumac?
10.jedna stvar koja vam se najviše sviđa u vašem hobiju?
11.kada ste napravili blog dali vam je drago zbog toga i jeste li zadovoljni svojim radom?

IZAZIVAM:
melanzana
jasminka
medena
goga
to sam ja
micetorbice
by pure
 krpeizakrpe
mojsvet
biljanashabby
prirodnerukotvorine

Broj komentara: 5:

  1. Izazivam te na mom blogu sa nekoliko pitanja,ako prihvatas.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi! Thanks for visiting.
    Always come back.
    hugs
    Sonia

    OdgovoriIzbriši
  3. Olá!
    Vim te avisar que tem um selinho pra você lá no blog, é só pegar!
    beijinhos, Cá.

    www.rosaacessorios.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala sto si me se sjetila, molim te, nemoj se ljutiti ako ne odigram u nekoj sam strci:-))

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...