četvrtak, 20. rujna 2012.

....nagradica....



....dobila sam nagradu na kojoj želim puno zahvaliti mici , pravila su sljedeča

1.Preuzeti nagrdu i postaviti je na svoj blog
2.Zahvaliti se onom ko vam je dodelio nagradu
3.Proslediti nagradu na 5 drugih blogova koji imaju manje od 200 sledbenika.
 ...a ja nagradu prosljeđujem:
 1.bebastill
2.lalala desing
3.nitki nlkitki
4.moj svet
5.lila indigo
...hvala još jednom mici puno , do čitanja veliki pozdrav...


Broj komentara: 5:

  1. Wow, what have I done to deserve this? Thank You very very much:*

    And congratulate to you!

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala ti puno, ali nagradice stavljam jedino na enter LaLaLand blog, jer je LaLaLand design dio tog bloga, hvala ti puuuuuuuuuuuuno :) :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala za još jednu nagradu! ;)

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...