petak, 19. listopada 2012.

NOVA KOLEKCIJA: retro nakit



...evo mene s novim radovi koje sam upravo završila , jako sam zadovoljna nadam se da se i vama sviđaju...
puno vas pozdravljam do čitanja.... :*



Broj komentara: 9:

  1. S retro nakitom ne možeš pogriješiti:)) Svaki je poseban na svoj način, crni su elegantni, a ovi sa točkicama strašno chic! Točkicama ne mogu odoliti...

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno! Sviđa mi se odabir boja i kontrasti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlični su! Sviđaju mi se gumbi... takve i ja tražim po mojem malo selu, ali mislim da budem malo poškicala po bakinom ormaru :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Tufnice su moj favorit. Toliko slatko izgledaju, da nemam reči.

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, ove prve su mi totalno nešto što bih stalno nosila. Ne mogu skužit, koji je ovo materijal?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bijeli materijal i bojela čipka i meni su te naj :)

      Izbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...