petak, 7. prosinca 2012.

..svega novoga za ove hladne dane...


 ....evo sivi šal je gotov ,bio je gotov još prije koji dan ali sam čekala da završim i bijeli pa da vam ih zajedno pokažem...
 ..a novo je ova obleka za šalice kako ja volim reč , sinoć sam ih završila malo mi jedino snješko ima tužnu facu al dobro....
 ...ovo je baš zanimljivo i slatko tako je rekla mama kad je navečer došla s posla, nadam se da i vi dijelite mišljenje s njom ja sam jako ponosna i baš su mi slatki....
 ...do sada sam napravila ova tri šala al to neznači da ću stat kao što vidite ispod ima još vune...
....e sad trebam vašu pomoć ,išla sam jutros po vunu koju vidite na slici još je ljepša uživo, ali me zanima što vi mislite da bi bilo dobro napraviti s ovim šarenim klupkom ovim šatiranim plavim, ja imam već neke ideje al me zanima i vaše mišljenje ... puno vas pozdravljam :)

22 komentara:

  1. Moj ti je predlog da budes originalna,a ne da pozajmljujes tudje ideje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da vam kažem ovako, na svijetu se neprekidno rađaju ljudi koji su kreativni i koji pokazuju svoju kreatvnost i inovativnost stvarajući ideje i stvari
    Probajte si dočarati u glavi koliko je to ljudi.
    Zadnjih par godina, postalo je popularno blogati i pokazivati stvari koje ljudi naprave preko neta.
    Zamislite koliko ima ljudi koji su došli na slične ideje kao i vi, koliko je bakica napravilo takvih pahuljica, a da nisu ni znale što je kompjuter, a kamoli blog
    Zamislite samo koliko je mladih djevojaka napravilo sličnih stvari kao i vi koje su stavile na svoje blogove
    A vi ni neznate za te blogove, niste ih nikad vidjeli, ali možda ih je vidio netko treći ili peti
    Možda jednog dana vas potpuno nepoznata osoba puna negative napadne iz čista mira na vašem blogu
    Nećete razumijeti zašto vas napada, ali ona će vas optuživati da kradete tuđe ideje
    a vi sami dobro znate da vam je ideja došla i da ste u naletu inspiracije i dostupnosti materijala s kojima ste bili u mogućnosti raspolagati taj trenutak, napravili svojim rukama svoj vlastiti recimo primjerice - šal
    Ali, ne, ta će vas osoba izvrijeđati na vašem vlastitom blogu
    Zato jer je ona vidjela na nekom pedesetpetom blogu
    da je ta blogerica imala sličan šal
    I naravno, ostat ćete pokisli, izvrijeđani bez imalo srama i poštovanja, na vlastitom blogu za valstiti rad napravljen iz ljubavi vlastitim rukama u vlastito slobodno vrijeme i na vlastiti način - ali, ne vi ste kopirali
    I za kraj, da vam kažem: što god u svojem životu izmislili i napravili, netko je to već napravio, možda bolje od vas
    I nikad nećete biti originalni, jer originalnost je samo kopija nečeg što već postoji.
    Svi mi na neki način kopiramo, ali radimo svojim rukama, svojim materijalom.
    Na svijetu ima previše ljudi koji stvaraju, da se ne bi našlo sličan šal.
    I dobro je da stvaraju, treba ljude poticati da stvaraju, a ne im zavidit
    Stvarati je božanski, isto kao to smo svi mi ljudi slični, ali nitko nije isti, svi smo posebni i unikatni, ali opet smo svi - ljudi.
    Isto kao što su sve vjeverice iste na prvi pogled, ali svaka od njih je različita i unikatna.
    Tako su i naši predmeti koje izrađujemo koliko god bili slični, unikati
    Ja ću podržavati kreativce, stavratelje, bolje njih nego one druge
    one što razaraju
    bok!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi dobro razumela:)
      Zato sto mislim da si dovoljno kreativna i mastovita,samo nastavi tako!

      Izbriši
    2. onda se ispričavam , jer mi je ovaj tjedan baš bio malo grozan tu mi je još i mačak poginio i jako sam tužna :(

      Izbriši
    3. Nema frke,samo ako mozes obrisi onaj poduzi tekst,svi ce pomisliti da sam neka babaroga:)
      Komentar se odnosio na kupljenu vunicu.
      Znam sta je bol kad izgubis nekog koga volis:(

      Izbriši
  3. Ne znam na koga se odnosi to da ti je komentirao kako kopiraš ali nemoj se uopće obazirati na te stvari.Nisi skinula sliku s tog bloga i objavila je kao svoju nego si sama saheklala šal,slikala ga i objavila sliku.Neka ta blogerica lijepo patentira taj šal i to ne samo šal nego i mustru koja se prenosi sa generacije na generaciju pa ti onda ima pravo reći da si kopirala, a ovako neka se puši.
    Samo ti nastavi sa svojim radom a oni koji komentiraju a nikada ništa nisu napravili neka i dalje siju žuč.Sigurna sam da je to iz zavisti.
    Od šatirane vunice ja bih napravila neku otkačenu kapu u duetu sa plavim šalom,ali sad ako me poslušaš netko bi mogao reći da kopiraš

    OdgovoriIzbriši
  4. Cool pictures! Impressive blog!
    Check mine and let me know if you would like to follow each other:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Šalovi su mi posebno lijepi:)...žao mi je zbog tužnog tjedna...ne sekiraj se samo nastavi i dalje stvarati ovako lijepe stvari.))
    p.s. od ove šarene plave vunice bio bi super jedan beskonačan malo širi šal:)
    pozzzz...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hola. Me gusta mucho como te han quedado las bufandas y los colores son preciosos.
    besos

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo, čitam ovo i koliko sam razumela, došlo je do nesporazuma. Da li je to istina ili ne, neću se upuštati u raspravu, jer raspravu oakve vrste ne volim. Svakome može nečija ideja poslužiti za inspiraciju, a svi koji objavimo svoje radove, objavljujemo sa tom namerom zar ne? Dakle, nema tu ništa loše, ali su ovakvi "razgovori" na ovakvom mestu loši.
    Sa druge strane, ja zaista iskreno komentarišem, pa dajem ideje, predloge, suestije i konstruktivne kritike od srca i u najboljoj nameri i ne bih volela da budem shvaćena kao nametljiva ili da se to na bilo koji drugi, loš način, protumači, a od vas očekujem isto, ne samo pohvale.

    Radovi ti jesu lepi, pohvale za trud, ali ja bih promenila oči kod Deda Mraza i Sneška. Naravno, to ne znači da moraš i ti to da uradiš, to je moje mišljenje i viđenje, jer sa ovim očima deluju nekako tužno. U obzir bi moglo da dođe neko lepo dugme, kao najjeftinija varijanta, a Snešku bih na glavi isplela kapicu, istu kao što nosi Deda Mraz.

    Nadam se da mi nećeš zameriti na ovome i shvatiti pogrešno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. javno prozivanje na kreativnim blogovima, cak i ako je konstruktivno smatram odbojnim kao i vecina blogera, konstruktivna kritika nije javno blaćenje pojedinca već diskretni savjet upućen na dobronamjeran način pojedincu putem privatne poruke ili razgovora
      i havala na savjetu vezanom za snjegovića i djedicu, zvuči kao super ideja
      ideje i sugestije su uvijek dobrodošle na mom blogu

      Izbriši
  8. ljubinka, hoćete li biti malo konkretniji kad već optužujete nekog za krađu ideja? Od koga je to Nives posudila ideju, jer sama nije bila dovoljno kreativna?

    OdgovoriIzbriši
  9. Super su novi komadi,
    al meni zimi nista ne pomaze da se utoplim!

    Osvoji nakit: >> GIVEAWAY <<

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako Iskrica veli, a ja ju podržavam , ovo nije mjesto za ovakve " razgovore"...Koliko ja znam , krađa ideje ne postoji , već samo patenta ukoliko je zaštićen..Ideja se ne može ukrasti, ako me razumijete.Lijepo bi bilo navesti izvor ideje , to je stvar kulture...Ali tko bi se više sjetio gdje je što vidio u moru različitih kreativnih ideja i uradaka..Uostalom , barem što se mene tiče , naši blogovi i uratci postoje za poticaj ostalih na izradu sličnog ...Opet , lijepo bi bilo navesti od koga ste vidjeli..Kroz povijest se događalo da su dvojica paralelno nešto izumila ne znajući jedan za drugoga. Ponekad imam ideju i onda vidim uradak kod nekoga na blogu..Svi smo mi povezani pozitivnim vibracijama..Tako bi trebalo biti:)))
    U stvari , divan ti je onaj prvi sivi s crnim cvetićem..To mi je bio cilj napisati, a ja se dala uvući u ovu mrežu neugodnosti!

    OdgovoriIzbriši
  11. draga nives, sve si svojim rukama napravila, nisi ukrala tuđi rad pa rekla to je moje, nisi skinula tuđu fotku sa bloga pa rekla to je moja fotka...ne sekiraj se. a što se tiče kopiranja - ne postoji kopiranje, svi mi pravimo svoje verzija stvari koje su ljudi radili prije nas, a radiće i poslije nas. u tome i jeste ljepota stvaranja, jer svako to radi na svoj način.

    samo nastavi dalje :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovi šalovi su divni:)Ne znam za koga bi se odlučila jer volim sve kombinacije boja... A haljine za šalice- moj najnoviji zimski hit, vooolim! Tako bi si htjela i ja jednu, možda dobijem za Božić:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Sonaj, slažem se za pozitivne vibracije, to mi i radimo neprestano, ali ima ljudi koji rade suprotno. Kao sto kazes da bi nilo pristojno navedti izvor inspiracije, to nema veze s vezom jer inspiracija dolazi iz jako mnogo izvora, a kad smo već kod pristojnosti, kad netko nekog optuži da krade ideje ili kopira, neka taj bude doboljno pristojan, pa da ostavi i izvor koji smatra da je iskopiran, pozz

    OdgovoriIzbriši
  14. der Schal ist schön :)^^
    Kleidung für eine Tasse zu gute Idee
    Christmas :)^^ <33

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...