subota, 5. siječnja 2013.

..nova kolekcije nakita i moje škrabotine....

 ..za početak troje naušnice dvije heklane ruže u plavim bojama i ove gore roze...

 ..često škrabam kad mi je dosadno tako je i ovo nastalo i super se složilo s novim nakitom pa sam tako i složila....

 ..prstenje plavi i rozi cirkoni u kombinaciji s heklanje ispalo pun pogodak....

...nadam se da vam se sviđa nova kolekcija i crtež do čitanja puno vam pozdravljam....

Broj komentara: 12:

  1. Kao i uvijek, ovdje kod tebe su svaki dan nove divotice :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Elegantno, svečano, lijepe boje, preslatko:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kolekcija ti je predivna, kao i sve do sada, super si uklopila u crtez, cestitam!:-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve ti je super, baš super! Sve se lepo uklopilo, a roze minđuše su extra.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prve naušnice su prepreprepreprekrasne!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. slika gdje si uklopila kolekciju i crtež je fenomenalna kao i cijela kolekcija :) :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ove heklane plave ružice su me potpuno oduševile:)

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala cure baš mi drago da vam se sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Veoma lepo, ovaj tvoj nakit je savršen.
    A i škrabanje ti ide od ruke, eh da vidiš moje škrabotine, kad lečim nervozu....

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...