četvrtak, 21. ožujka 2013.

.....kolači....

..evo malo mojih kolača , kod nas u našem malom mjestu se na svetog Josipa održava kirvaj tako da je bilo zabavno , pa sam odlučila napraviti malo kolača, na gornjoj slici je chees-cake po mom receptu...
CHEES-CAKE:  KORA: jedna kutija petit keksa izmrviš i pomiješaš s otopljenim maslacem složiš u tepsiju, ona se stvrdne i bude savršeno lagana...
KREMA: pola litre slatkog vrhnja, pola kile svježeg sira i jedan šlagfix. prvo se napravi šlag i doda se šlagfix u to se pomiješa sir koji se prethodno zašečeri po želji , gore se namaže pekmez od jagoda...uu fino i vrlo lagano za napravit....

..recept za ovaj kolač našla sam na jednom blogu natasha-shacky i morala sam ga isprobat, malo je kaloričan al da se pojest jedan manji omad jako ukusan moja preporuka ... sad idem malo na vaše blogove nije me bilo dugo .... do čitanja veliki pozzzzzz

4 komentara:

  1. uuu,ode linija od ovih slatkiša!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnooogo volim cheescake i po sličnom receptu ga pravim , čas posla ! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, baš volim sve slatko, a ne bih smela....bravo za tebe, sjajno si ovo napravila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fino :) Ne bih mogla odoljeti ovim kolačima :D

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...