četvrtak, 29. prosinca 2011.

heklani prsteni

.....u novu godinu s novim prstenima al ovi su za prodaju za sajam naravno ima par i za mene i moje
najdraže,, što kažete jako me zanimaju vaši komentari....











































        
OVIM PUTEM VAM ODMA ŽELIM SRETNU NOVU GODINU DA ISPUNITE SVA
VAŠA ISĆEKIVANJA I ŽELJE, PUNO ZDRAVLJA, SREĆE I NAJVIŠE LJUBAVI
ŽELI VAM VAŠA DRAGA NIVES!!!!!!


Broj komentara: 9:

  1. Draga Nives, prstenje je preslatko i nadam se da ćeš sve prodati! Ustvari želim ti to. A i tebi sve najbolje u Novoj godini te da budeš što kreativnija!!! Pozz :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Cudności bardzo mi się podobają Szczęśliwego Nowego Roku

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni Swarowski kristali ne pristaju tako kao tvoji prsteni. Želim ti uspješnu i sretnu Novu godinu sa puno kreativnih radova !

    OdgovoriIzbriši
  4. Prsteni su ti preslatki. Sretna Nova godina i tebi i neka ti se ostvari svaka želja.

    OdgovoriIzbriši
  5. svaka čast! koliko si ihh napravila! sretno u novoj godini...i na sajmu!

    OdgovoriIzbriši
  6. hvala na lijepim komentarima i željama sretna nova godina!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Olá!
    Obrigada por suas visitas!
    Feliz 2012 para você e sua família, beijos!

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelim Ti jos mnogo diiivnih i kreativnih radova u kojima cemo zajedno uzivati u Novoj 2012.godini, <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivni prstenčići!!!!!!
    Sve najljepše u novoj 2012.god.!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...