četvrtak, 5. siječnja 2012.

još malo dobrih radova



....evo napokon sam našla vremena da si napravim malu kozmetičku torbicu,
već dugo vremena pokušavam nać neku tako malu da mi stane u torbu, pa
sam ju odlučila isheklat.....





.....a tu je i još koji prsten koje sam u međuvremenu napravila, prstenje prodajem pa
ako je ko zainteresiran neka mi se javi u mail, pozzzz










Broj komentara: 5:

  1. Torbica je super, a prsteni prekrasni.

    OdgovoriIzbriši
  2. super ideja za neseserić. Ja sam svoju sašila jer sam isto tako kao i ti bila nesretna u traženju one koja će mi biti taman. a prsteni su ti prekrasni! Puno sreće sa prodajom!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čista petica!!! Sviđa mi se sve!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. hvala vam na lijepim komentarima!!!!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...