petak, 28. rujna 2012.

...tortica bobmica...



...ovo nije tortica ali bombastična je , napravila sam ju za sestrine zaruke koji su sutra ...
...torta je na dva kata izvana je ukrašena šlagom , ali iznutra je čokoladna....


RECEPT:
BISKVIT: 5 jaja, 5 kašika šećera, 1 prašak za pecivo, 5 kašika brašna , 2 velike kašike kakaa.
-tako napraviti 3 kore, 2 kockaste i treću okruglu nju popoloviti.

KREMA: 2 l mlijeka, malo manje od kile šećera (ako volite slađe onda cijela kila), 1 gustin , 10 kašika brašna , 2 margarina , 2 velike čokolade (od 350g)
-od mlijeka odvojiti 3 dcl, ostalo staviti kuhati , u ta tri dcl umiješati šećer , gusti i brašno sipati polako dok se nezgusne , kad se ohladi dodati izrađeni margarin zatim istopljenu čokoladu.

PRELJEV: 1 l slatkog vrhnja, 2 šlagfix , malo crvene jestive boje.
-kad složite tortu prvo ju dobro premazati šlagom koji ste umutili,pola šlaga ostaviti za ruže u tu polovicu miješati boju dok ne dobijete željenu, staviti šlag u štrcaljku i oblikovati ruže.

 


..nadam se da vam se sviđa sestri jako..
..za kraj da obavim pobjednika moje zanimljive igre, najviše vaših glasova dobila je naldor sa svojom rečenicom : " Kada bi tko vidio takvo kolo, sanjao bi tu noć predivne snove, a mogao bi vidjeti i budućnost."
...čestitam joj, još ćemo se čuti ja i ona, hvala svima puno što ste sudjelovali i glasali..
...do čitanja puno pozdrava....




Broj komentara: 13:

  1. wow, kolika torta, svaka ti čast, baš je prigodna za zaruke :) Ako ostane što pošalji jedan komadić :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Sretne zaruke tvojoj sestri!S ovim receptom za tortu nema promasaja,a lepo je sto si je svedeno urasila,nista preterano.Sa slascu je pojeli:)!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas je bombasticna :D Izgleda bas 'delicious'!! I ja se preporucujem za koji komadic ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prava ženska torta :) a sviđa mi se i recept. Svaka čast :))

    OdgovoriIzbriši
  5. zbog ovih torti ja bih se zaručivala svake godine!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i ja isto. cestitke sestri. puno secera pa nije za mene, ali cokolada njam njam.

      Izbriši
  6. Prava zaručnička torta, čestitke tvojoj sestri i uživajte!

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow! Prekrasnaje! A vjerujem i ukusna. Ćestitam pobjednici!

    OdgovoriIzbriši
  8. Aw this looks so yummy! You made me hungry :D Great post! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest outfit :)

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    OdgovoriIzbriši
  9. Hello, friend!
    This pie must have been a delight! But fattening! Snif!
    I have a special seal for you over at my blog.
    There has to pass it to anyone, it's just her!
    A big hug.

    OdgovoriIzbriši
  10. Torta je predivna, cestitke sestri na zarukama:-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Vau kako dobro izgleda!! :D
    Počeo je giveaway na mom blogu, ako želiš prijavi se :) ♥

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...