utorak, 19. veljače 2013.

..eto malo...

 ..evo malo da vam se javim , napravila sam ovaj prsten samo sam se žurila pa mi je slika malo loša a kad opet digitalac zeza...tu je i malo šarenih mašnica jedva čekam toplije vrijeme koje donosi i toplije kombinacije...a vi ?
....nemam puno nešto za pisat... e da zaboravila sam .. smršavila sam  3kg..jeeej to je super jako sam se namučila i pazila što jedem al se isplatilo , na robi se jako vidi nema više šlaufiča presretna sam.... do čitanja puno vas pozdravljam.... :*

Broj komentara: 7:

  1. Mašnice su zakon! I ja jedva čekam toplije vrijeme :D

    OdgovoriIzbriši
  2. baš fora prsten i lijepe su mašnice
    , a ja pogotovo jedva čekam da zatopli, dosta mi je snijega, kod nas ovdje kaljuže blata, ma grozno nemožeš izači na glavnu cestu a da se ne umažeš al et valjda će uskoro zatopliti :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sve je lijepo kao i uvijek:)Mašnice bi mi bile super na nekoj majici, ja sam si tako jednu ukrasila:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Drago mi je zbo ta 3 kilorama, sad će ići brže i bolje.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sweet blog...
    Thanks for your visit and comment.
    Have a nice evening.
    Anna
    ps : you have to put your link with your profil.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uvijek lijepi i originalni radovi. Cestitam Nives, na izgubljenim kilogramima!

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...