petak, 15. veljače 2013.

...još jedan plišanac...


...još jedan plišanac kako kaže i naziv posta , malo je čudan ispo , htjela sam da bude pas , nadam se da se kuži, nemojte mi zamjeriti što me nema kod vas ovih dana mi jako šteka net pa nemogu komentirat al pokušat ću nadoknadit...

..što mislite o njima , moji nisu mogli vjerovat da je to heklano kad su vidli , nadam se da vam se sviđa, do čitanja puno vas pozdravljam....

Broj komentara: 9:

  1. Baš su mi zgodni...:))
    Guglala sam ovih dana o heklanju, i baš naišla na japansku tehniku amigurami kojojm se rade te krasne igračkice i plišanci...
    Jesi li ih ti radila tom tehnikom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam znala za tu tehniku , samo sam heklala dio po dio napunila spužvim za plišane igračke i sašila hehe :)

      Izbriši
  2. Ma skroz su kjut:) samo se ne vidi dobro koliko su veliki...kao privjesak npr?

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivni su....maca je preslatka :), a pesek je taman kakav treba biti...

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa odmah se primijeti da je pas :) Nema zabune! Odlično ti ide... i novi header je sladak :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nema dileme tko je što ;) Jako si simpatični.

    OdgovoriIzbriši
  6. Oi amiga, adorei todas as novidades do teu blog, fazia algum tempo que não passava por aqui, gostei de tudo mesmo,passe no meu blog sobre artesanato em geral e deixe um comentário se gostar do que encontrar, beijokas
    http://www.titacarre.com
    http://agulhaetricot.com
    http://elo7.com.br/titacarre

    OdgovoriIzbriši

hvala na komentaru, uvijek ste dobro došli na moj blog vaše me pohvale potiču da budem još bolja!!! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...